Forum Klan MORS Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Regulamin MLM - B

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Klan MORS Strona Główna -> Liga Klanów Makao B
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszmors
Szef Klanu
Szef Klanu



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 1:17, 27 Paź 2007    Temat postu: Regulamin MLM - B

Regulamin MLM B:

1. Ogólne
1.1. Aby klan został dopuszczony do rozgrywek musi składać się z minimum 5 członków.
1.2. Zawodnik musi grać tylko i wyłącznie w jednym klanie grającym w MLM B. Złamanie tego punktu grozi dyskwalifikacją zawodnika do końca trwającego sezonu.
1.3. Jeżeli zawodnik po dyskwalifikacji zagra w barwach swojego - lub nie swojego - klanu, za każdy pojedynek rozegrany przez tego klanowicza, będzie przyznawany walkower na niekorzyść tego gracza, a co za tym idzie, całego klanu.
1.4. Za obrażanie, poniżanie zawodnika innego klanu podczas meczu między klanowego grozi dyskwalifikacja zawodnika. Screeny z obrazami graczy można wysyłać na e-maila: [link widoczny dla zalogowanych]
1.5. Wszelkie decyzje podejmuje zarząd ligi.
1.6. Do zarządu Międzyklanowej Ligi Makao należą: dark_wolf_wmp 3855200 i rafinho 5974273 oraz aveshevchenko 6300317 . Są oni odpowiedzialni za rozstrzyganie spornych sytuacji mających miejsce podczas meczów ligowych.
1.7 Można zapisać 2 dużyny z klanu. Np. WMP oraz WMP2.

2. Rozgrywka
2.1. Liga będzie rozgrywana w terminie wyznaczonym przez admina, chyba ze klany uzgodnią miedzy sobą oraz powiadomią admina o innym terminie.
2.2. Gra odbywa się jako pojedynki indywidualne graczy wybranych przez CL (kapitana) z klanu: 5 par w systemie „każdy z każdym”. Pojedynki trwają 5 rund. Maxymalny wynik to 25-0.
2.3. Gdy następuje rozpoczęcie meczu powinno grac po 5 zawodników z obu drużyn, w przeciwnym razie drużyna przeciwna może przerwać mecz i wyznaczyć nowy termin.
2.4. Biorący udział w meczu muszą grać na swoich nickach klanowych. Nick ten musi mieć rozegrane co najmniej 10 gier rankingowych.
2.5 Zakaz używania nicków typu fmw_1 oraz fmw_2 sond_1aby zapewnić jawność rywala
2.6.1 Gramy z każdym klanem w lidze bez rewanżów.
2.6.2 Należy ustalić między dwoma klanami miejsce spotkania oraz czas.
2.7. Za zwycięstwo zawodnika przyznaje się 1 pkt, za porażkę 0.
2.8. Gramy systemem 5 minut, do 3, RANKINGOWO, na stole publicznym. Za złamanie tego punktu nakazuje się powtórkę meczu. To złamanie regulaminu należy dokumentować screenem i wysyłać na e-maila podanego w punkcie 1.4.
2.9. Nie wolno zbierać, czyli mieć całej talii i blokować przeciwnika, żeby nie mógł nic położyć czy dobrać kart. W udowodnionym takim przypadku (screen), pojedynek uznaje się za przegrany przez klan takiego zbieracza i w powtarzających się przypadkach klan może zostac usunięty z rozgrywek mlm.
2.10. Zmiany w składzie dokonujemy systemem hokejowym, nieograniczona ilość zmian
2.11.1. W związku z licznymi aferami na meczach między klanowych, na meczu powinien być sędzia. Nie jest to wymóg obowiązkowy, ale pomoże on szybciej zażegnać ewentualny konflikt. Sędzia ma prawo przebywać na stolach podczas gry. Sędzią jest osoba z zarządu lub wybrana przez klany biorące udział w grze osoba z klanu nie biorącego udział w meczu
2.11.2. Jeżeli podczas meczu jedna z osób grających będzie notorycznie obrażała drugą osobę grającą (czy to na stole, czy to na ogólnym), sędzia ma prawo wykluczyć tą pierwszą osobę z dalszej gry. Wówczas kapitan drużyny ma prawa wystawić za tą osobę innej z rezerwy. Drużyna zostaje ukarana przegraniem 1 partii jeśli obrażanie było na stole w trakcie gry.
2.11.3. Wykluczenie może zostać też dokonane bez bezpośredniego udziału sędziego w tym pojedynku.
2.11.4. W/w wykluczenie w każdym przypadku musi zostać potwierdzone screenem, lub kopią rozmowy. W przeciwnym razie do wykluczenia nie będzie mogło dojść.
2.12. Jeżeli mecz zostanie przełożony należy ustalić w trybie natychmiastowym nieodwołalną datę następnego spotkania.
2.13. Jeżeli jeden z CL nie będzie chciał nawiązać kontaktu z CL drugiego klanu i zwlekał z rozegraniem meczu wówczas należy się skontaktować z kimś z zarządu ligi (najlepiej przez gg) i poinformować o zaistniałej sytuacji. Wówczas ktoś z zarządu powinien albo osobiście się skontaktować z tą osobą, albo od razu podjąć decyzję o walkowerze.
2.14. Nie wolno wyrzucać graczy przeciwnego klanu ze stołu a także sędziów, Adminów oraz szefów obu Klanów. Grozi to walkowerem. Tylko w przypadku gdy ta osoba obrażała grającego oraz po udowodnieniu tego za pomocą screenu. Nie dotyczy tego sędziego.
2.15. Jeżeli jeden z klanów nie stawi się na umówione spotkanie do 15 minut (czas oczekiwania został skrócony gdyż kapitanowie klanów mają obowiązek ustalać termin pasujący wszystkim i każdy powinien stawić się punktualnie)od umówionej godziny rozpoczęcia pojedynku, lider klanu z kompletem graczy może żądać walkowera. W takiej sytuacji admin powinien się dostosować do żądania lidera tego klanu i uznać walkowera.
2.16. W przypadku kiedy klany się nie mogą domówić, admin może wyznaczyć termin i klany wtedy będą musiały się do tego terminu dostosować.
2.17.1 W składzie gra po 5 osób z klanu. W tym składzie POWINNY być osoby, które nie rozegrały ani jednego meczu na aktualnym MLM. W skrajnych przypadkach lider klanu W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI KLANOWICZÓW ma prawo wprowadzić do 2 graczy którzy brali udział w aktualnej edycji MLM. Najważniejsze by grały 5 osób spoza MLM. Wszystko zależy od dobrej woli szefów klanów bo to rozgrywki dla ludzi a nie dla wyniku Wink.
2.17.2 W przypadku gdy klan liczy poniżej 20 osób oraz nie awansował do fazy pucharowej ma prawo wprowadzić 1 skład, który brał udział w MLM
2.17.3 Klany które nie biorą udziału na MLM też mogą wystawiać każdego klanowicza
2.17.4 Klan który zapisze 2 drużyny np. WMP oraz WMP2 nie może wymieniać się graczami.


3. Liga
3.1. Rozgrywki ligowe składa się tylko z fazy grupowej.
3.2.1. W fazie grupowej gramy systemem „5 na 5, każdy z każdym”.
3.2.2. Faza grupowa dzieli się na jedną serie gier z każdym klanem
3.3 W przypadku odejścia klanu w trakcie rozgrywek dostają kopą w dupę za brak profesjonalizmu. Natomiast reszta otrzymuje walkowery za mecz z nimi.
3.4 Nie można dołączyć nowego klanu w trakcie rozgrywek

4. Punktacja i tabela
4.1. Za wygrany mecz przyznaje się 3 punkty.
4.2. Za porażkę nie przyznaje się punktu.
4.3 O miejscu w tabeli ligi decydują punkty.
4.4.1 W przypadku tej samej ilości pkt między dwoma klanami o miejscu decyduje bilans bezpośredniego meczu między zainteresowanymi klanami
4.4.2 W przypadku równej ilości pkt między więcej niż 2 klanami to ustala się tabelę uwzględniającą między tylko zainteresowanymi klanami
4.5. Mecz wygrany walkowerem daje 3 pkt, natomiast w małych punktach jest 25-0.





5. Postanowienia końcowe
5.1. Każdy klan zapisujący się do ligi klanowej akceptuje powyższy regulamin.
5.2. Skargi zgłaszamy do adminów ligi.
5.3. W przypadku gdy w konflikt są zamieszany/-e klan/-y mający/-e swojego/-ich przedstawiciela/-i w zarządzie, wówczas zaleca się, by został on rozstrzygnięty przez osobę z zarządu, należącą do neutralnego klanu.
5.4. Regulamin nie będzie zmieniany podczas rozgrywek.
5.5 Proszę uprzejmie klany o przestrzeganie pkt 2.17. Jest t bardzo ważne aby te rozgrywki miały sens „edukacyjny” dla klanowiczów, którzy nie mają większych szans na granie o najważniejsze trofeum, czyli MLM !!!
5.6. Życzymy samych wygranych i miłej zabawy.

Jest regulamin MLM zmieniony na potrzeby MLM-B za zgodą brave_amazing !

Nieoczekiwanie z pomocą patrixa powstało już oficjalne forum dla nowych rozgrywek MLM-B !!!

http://www.wmpcup.fora.pl/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuzzy_callibra
Przyjaciel
Przyjaciel



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 2:21, 27 Paź 2007    Temat postu:

Poczytałem sobie i... :
Cytat:
.17.1 W składzie gra po 5 osób z klanu. W tym składzie POWINNY być osoby, które nie rozegrały ani jednego meczu na aktualnym MLM. W skrajnych przypadkach lider klanu W PRZYPADKU BRAKU ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI KLANOWICZÓW ma prawo wprowadzić do 2 graczy którzy brali udział w aktualnej edycji MLM. Najważniejsze by grały 5 osób spoza MLM. Wszystko zależy od dobrej woli szefów klanów bo to rozgrywki dla ludzi a nie dla wyniku

No ale jesli my mieszamy skladem w MLM (kto w formie to gra) to czasem moze byc ciezko znalezec nawet te 3 osoby ktore by nie rozegraly zadnego meczu w rozgrywajacej sie edycji MLM. Jesli wejscie z rezerwy tez sie pod to zalicza to tym bardziej Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiu_mors
Morsik Rokujący
Morsik Rokujący



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:14, 01 Lis 2007    Temat postu:

ja niegralem coolinz jeszcze ;p hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Klan MORS Strona Główna -> Liga Klanów Makao B Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island